46os blog

!!!SAVE THE DATE!!!

2018. január 08., 22:25

Kategóriák: Cserkész planet

A Mikulásgyárban jártak rovereink és vezetőink

2017. december 22., 13:10

December 16-án, szombaton, csapatunk roverei és vezetői rendhagyó módon a Mikulásgyárban való segítéssel karácsonyoztak.

Délután háromtól este hatig voltunk az 56-osok terén, és többfajta munkakört is kipróbáltunk. Segédkeztünk az ajándékcsomagok átvételi pontjánál, illetve az emberek útbaigazításával is, de a legnehezebb feladatnak a zsilipajtók nyitogatása bizonyult.

Az egyik legjobb dolog talán az volt, hogy nem feltétlenül egymással dolgoztunk, hanem legtöbbször olyan önkéntesekkel, akik máshonnak jöttek, így új embereket ismerhettünk meg.

Nagyon jól éreztük magunkat, minden bizonnyal jövőre is megyünk!

Kategóriák: Cserkész planet

A csapatparancsnoki vacsora házigazdái voltunk

2017. december 05., 14:12

Hugi és Lívia beszámolója:

2017. December első napján a csapatunk volt a hagyományos I. cserkészkerületi csapatparancsnoki vacsora házigazdája. Ezt a programot az I. cserkészkerület elnöksége félévente rendezi meg, annak érdekében, hogy a kerület csapatparancsnokai egy kötetlen este keretében tudjanak minőségi időt együtt tölteni.
Nagy volt a kihívás, hogy nagyjából 25 főre 3 fogásos vacsorát főzzünk a plébánia teakonyháján, de a feladatot a lelkes vezetők és roverek segítségével tökéletesen megvalósítottuk.

A menü az alábbiak szerint alakult

- Francia hagymaleves
- Buffalo csirkeszárny és csirkemell falatok ropogós bundában kettő különböző salátával, sült krumplival és szósszal.
- Csoki mousse.

Miután az ételek elkészültek, átmentünk a vacsora helyszínére, hogy fogadjuk a vendégeket. Gyors bemutatkozás és közös ima után el is kezdődött a vacsora. Az elő- és főételt követően játszottunk pár izgalmas játékot az elnökség tagjainak vezetésével. A remek hangulatú programot a desszert felszolgálásával fejeztük be, ami tökéletes megkoronázása volt az estének.

Név szerint rengetek köszönet jár Gogónak, Evelinnek, Huginak, Máténak, Noéminek, Líviának és továbbá nagyban hozzájárultak az est megvalósulásához Laura+Annus és Öcsi is. Sőt a Pasaréti Plébániának és a Kájoni Háznak is rengeteget köszönhetünk, mert a támogatásukkal nem jöhetett volna létre a csapatparancsnoki vacsora.

Kalózok jártak Kismaroson

2017. október 30., 22:07

(a cikk a falka vezetőségének közös alkotása)

A farkas falka legutóbbi útja Kismarosra vezetett, ahol két napot és egy éjszakát töltött a csapat két legfiatalabb őrse egy portya keretében.

A hajónk a Nyugati kikötőből indult szombat délelőtt, és már kora délutánra Kismaros szigetére ért. A sziget elfoglalása után egy gyors ebéd következett, ahol mindenki erőt gyűjtött a délutáni kiránduláshoz. Esővel és széllel szemben vitorlát bontottunk az őszi Börzsöny fáinak tengerében. Utunkat sok lakatlan ház keresztezte, valamint 4 őzzel is összefutottunk. A kalandjaink végén El Capitan és Vörös Szakáll segítségével, kincset kerestünk, de mást is találtunk: az eddig vándor névre hallgató Akelát, a falka legújabb vezetőjét. Másnap megismertük Kismaros szigetének vallását is egy mise keretében, ahol sokat csengettyűztek az ifjú kalózaink, majd miután összepakoltunk, ismét a Nyugati kikötő felé vettük az irányt...

Pár kép a kis kalózok nagy kalandjaiból:

sorban mentünk, mint a kislibák

hatalmas akadályokat is leküzdöttünk

a fiúknak jobb volt így közlekedni

gyönyörű volt az őszi erdő

Dorci, Bori és Léna látható a képen

a Fehérfarkas őrs

az iránymutató zászlónk

nem maradhatott el a bunyó sem...

Boróka

Léna

már sötétedett, amikor hazaértünk

Janka és Boróka elsőként bújtak hálózsákba

Esti mese is volt (Dorottya, Léna és Bori látható a képen)

a Fehérfarkas őrs egy kupacon (Dani, Matyi, Imi, Márk, Zéti és Zalán)

ennyire jó volt a portya Márk szerint

Wass Albert rajprogramja ősszel

2017. október 30., 10:36

A Wass Albert raj megtartotta az év első programját,a vészjósló esőjelek és hideg szél sem tántorította el őket egy kényelmes túrától és sok sok játéktól. A vitorlázó reptéren több játékban lehetett részük a gyerekeknek,utána a Hármashatár-hegyre való túrázás és a Guckler kilátón készített csoportkép befejeztével,Hűvösvölgyben ért véget a program. Néhány szösszenet tőlük:

"a túra is tök jó volt,beszélgettünk a kicsikkel és csomót hülyültünk" (Gréti)

"a végén a kilátás nagyon szép volt,azon kívül,hogy fújt a szél,nagyon élveztem" (Ági)

"hangulat is nagyon jó volt,mindenki kedves volt velem,a hatoslabda tetszett a legjobban" (Pati)

"..fergetegesen sikerült!! A végén próbáltunk egy felvállalható csoportképet összehozni.." (Eszter)

Nos,akkor lássuk a képeket(megfigyelhető a csoportképen Soma zseniális pózoló tehetsége is) :

( fiúk amerikai fociznak)